Το αλκοόλ κάνει καλό στο... σεξ
Δημοσίευση: 21-9-2010, 13:05 Τελευταία ανανέωση: 27-9-2010, 10:15
Επιμέλεια: Γιάννης Δεβετζόγλου, gdevetzoglou@dolnet.gr
Το αλκοόλ βελτιώνει τις σεξουαλικές επιδόσεις των ανδρών. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από νέα έρευνα αυστραλών ειδικών, οι οποίοι προσπαθούν να καταρρίψουν την επικρατούσα άποψη ότι το αλκοόλ προκαλεί σεξουαλική δυσλειτουργία.
Στη μελέτη συμμετείχαν 1.580 αυστραλοί άνδρες και εκπονήθηκε από το Ίδρυμα Ιατρικών Ερευνών Keogh.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, όσοι καταναλώνουν συστηματικά μέτριες ποσότητες αλκοόλ, ανέφεραν 30% λιγότερα σεξουαλικά προβλήματα, από αυτούς που πίνουν μέχρι να… σωριαστούν.
Σε όσους έπιναν μέχρι τέσσερα ποτά την ημέρα, για πέντε ημέρες την εβδομάδα, βρέθηκε ότι έχουν την συχνότητα και ποιότητα στύσης που επιθυμούν.
Όσοι έπιναν περιστασιακά, όπως το Σαββατοκύριακο, ή σε κάποιο πάρτι, είχαν μικρότερα ποσοστά στυτικής δυσλειτουργίας από αυτούς που έπιναν μόνο μία φορά την εβδομάδα ή λιγότερα συχνά.
Αυτοί πάντως που είχαν τις περισσότερες πιθανότητες να τα «πάνε χάλια» στο κρεβάτι, ήταν μέθυσοι που σταμάτησαν το ποτό, οι καπνιστές και όσοι έπασχαν από καρδιαγγειακά νοσήματα.
Οι ειδικοί υπογραμμίζουν ότι η κατάχρηση αλκοόλ είναι αυτή που προκαλεί σεξουαλική δυσλειτουργία και όπως προκύπτει από τη μελέτη τους, η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ ωφελεί.
Η μελέτη δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Journal of Sexual Medicine.
Πηγή : Web Only στα NEA
Μπορείτε να δημοσιευεσετε την άποψή σας , αφου εγγραφείτε στο
Proximeety χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνιας που θα βρείτε, κλικαροντας πάνω αριστερά στην αρχική σας σελιδα στην αντίστοιχη ένδειξη.
Όλες οι δημοσιεύσεις , θα ελέγχονται απο την ομάδα σύνταξης και θα προβάλλονται με το όνομα χρήστη σας , προκείμενου οι θέσεις σας να προβάλλονται και να γνωστοποιούνται στους φίλους και τις σχέσεις σας με χιλιάδες μέλη του σαιτ και καθημερινούς επισκέπτες ! Είναι μια νεα εφαρμογή στην προσπάθειά μας να αναδειχτεί η προσωπικότητά σας και να βρείτε γρηγορα αυτο που ψαχνετε ...
Καλή ανάγνωση