Το σεξ μειώνει τις καρδιοπάθειες
Δημοσίευση: 22-1-2010, 13:33 Τελευταία ανανέωση: 25-1-2010, 18:02
στα ΝΕΑ
Επιμέλεια: Γιάννης Δεβετζόγλου, gdevetzoglou@dolnet.gr
Οι άνδρες που κάνουν σεξ τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα μειώνουν στο μισό τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, σύμφωνα με έρευνα αμερικανών επιστημόνων.
Μέχρι σήμερα ήταν γνωστό ότι οι καρδιαγγειακές παθήσεις προσέβαλαν συχνότερα άντρες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στις σεξουαλικές επαφές τους, εξαιτίας προβλημάτων στύσης. Μάλιστα, αυτά τα προβλήματα είναι πιο διαδεδομένα στους καπνιστές, στους υπέρβαρους, στους υπερτασικούς και τους διαβητικούς.
Αυτή όμως είναι η πρώτη φορά που εξετάζεται πιο εκτεταμένα η σχέση ανάμεσα στη σεξουαλική ζωή και τον καρδιαγγειακό κίνδυνο.
Οι συγγραφείς της παραπάνω μελέτης, με επικεφαλής τη Σούζαν Χολ από την οργάνωση «NewEnglandResearchInstitutes» της Μασαχουσέτης, έθεσαν υπό παρακολούθηση για 16 χρόνια,1.100 άντρες, ηλικίας σαράντα έως εβδομήντα ετών.
Εξέτασαν όλα τα πιθανά σενάρια για τη σχέση που διέπει τη σεξουαλική δραστηριότητα και την υγεία της καρδιάς.
Η πρώτη παρατήρηση που έκαναν από τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ότι όσοι έχουν ικανοποιητική ερωτική ζωή, έχουν γενικότερα καλύτερο επίπεδο υγείας.
Άλλη μία παρατήρηση που έκαναν οι επιστήμονες είναι ότι η σεξουαλική δραστηριότητα αποτελεί πολύτιμο τρόπο σωματικής άσκησης που «γυμνάζει και προστατεύει την καρδιά», ενώ εξίσου πιθανό είναι πως οι άντρες με το μεγαλύτερο αριθμό σεξουαλικών επαφών την εβδομάδα, να είναι αυτοί που βιώνουν σταθερές αισθηματικές σχέσεις που τους προστατεύουν από το στρες και εν κατακλείδι από τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.
Επικρατέστερη πάντως εμφανίζεται η πρώτη εξήγηση ότι δηλαδή ο αυξημένος αριθμός σεξουαλικών επαφών μπορεί να βελτιώσει γενικά την υγεία.
Οι ειδικοί διευκρινίζουν πως τελικά «δεν είναι αυτή καθαυτή η ερωτική δραστηριότητα που μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών επεισοδίων, αλλά το γεγονός ότι όσοι έχουν μια απολαυστική σεξουαλική ζωή, συνήθως ακολουθούν υγιεινό τρόπο ζωής: αθλούνται συχνότερα, δεν καπνίζουν, δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στη διατροφή τους και κρατάνε υπό έλεγχο την αρτηριακή πίεση και τις λοιπές μεταβολικές παραμέτρους.
Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση «American Journal of Cardiology».
Σχόλιο της ομάδας σύνταξης του proximeety blog
Μπορείτε να δημοσιευεσετε την άποψή σας , αφου εγγραφείτε στο
Proximeety χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνιας που θα βρείτε, κλικαροντας πάνω αριστερά στην αρχική σας σελιδα στην αντίστοιχη ένδειξη.
Όλες οι δημοσιεύσεις , θα ελέγχονται απο την ομάδα σύνταξης και θα προβάλλονται με το όνομα χρήστη σας , προκείμενου οι θέσεις σας να προβάλλονται και να γνωστοποιούνται στους φίλους και τις σχέσεις σας με χιλιάδες μέλη του σαιτ και καθημερινούς επισκέπτες ! Είναι μια νεα εφαρμογή στην προσπάθειά μας να αναδειχτεί η προσωπικότητά σας και να βρείτε γρηγορα αυτο που ψαχνετε ...
Καλή ανάγνωση